Γραπτή ενημέρωσή μας για την επιθυμίας σας για επιστροφή προϊόντος
Έχετε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων που αγοράσατε, χωρίς να έχετε καμία υποχρέωση να μας πείτε τον λόγο, ενημερώνοντάς μας γραπτώς εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
Η γραπτή ενημέρωση προς εμάς για την επιθυμίας σας να επιστρέψετε κάποιο προϊόν μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:
- με e- mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]
- με ταχυδρομείο στη διεύθυνση Ιωνίας 7Α, Περαία Θεσσαλονίκης, τ.κ. 57019, MINIMAL TWIST, Ισόγειο
Αν σας διευκολύνει, μπορείτε, ως προς το περιεχόμενο της γραπτής ενημέρωσης προς εμάς, να χρησιμοποιήσετε τη δήλωση επιστροφής προϊόντος που θα βρείτε εδώ
Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε μια νέα παραγγελία μέσω της ιστοσελίδας μας και να αναφέρετε στα σχόλια του check out της παραγγελίας πως πρόκειται για αλλαγή.
Μόλις ενημερωθούμε, σας αποστέλλουμε άμεσα μήνυμα ότι λάβαμε την ενημέρωσή σας, ενημερώνοντάς σας ταυτόχρονα για το κόστος επιστροφής, με το οποίο επιβαρύνεστε εσείς, υπό την προϋπόθεση ότι η επιστροφή θα γίνει δεκτή από εμάς όπως περιγράφεται στον όρο 3.2.. Tο μήνυμα θα αποσταλεί:
- είτε στο μέσο επικοινωνίας από το οποίο μας γνωστοποιήσατε την επιστροφή του προϊόντος
- είτε στο μέσο επικοινωνίας που μας υποδείξατε στη δήλωση επιστροφής προϊόντος
- είτε ή στο μέσο επικοινωνίας στο οποίο σας είχαμε αποστείλει τη επιβεβαίωση παραγγελίας.
Τρόπος επιστροφής προϊόντος/ων
Πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την εκ μέρους σας ως άνω γραπτή ενημέρωσή μας για την επιθυμία σας για επιστροφή προϊόντος, είτε να μας αποστείλετε εντός των 14 αυτών ημερών την απόδειξη ότι έχει επιστραφεί.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ACS. Το κόστος επιστροφής επιβαρύνει εσάς. Θα βρείτε πίνακα με τις χρεώσεις στην επίσημο τιμοκατάλογο της ACS εδώ .
Επίσης μπορείτε να το επιστρέψετε με φυσική παρουσία στο showroom μας στη διεύθυνση Ιωνίας 7Α, Περαία Θεσσαλονίκης, τ.κ. 57019, MINIMAL TWIST, Ισόγειο χωρίς επιπλέον χρέωση, Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή από τις 12:00 έως 20:00.
Για να γίνει δεκτή από εμάς η επιστροφή τους, τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, συνοδευόμενα από τις αποδείξεις παραλαβής και αγοράς τους και όλα τα καρτελάκια τους τοποθετημένα όπως ήταν όταν τα παραλάβατε.
Με την επιστροφή του προϊόντος και αφόυ επιβεβαιώσουμε ότι η κατάσταση του είναι η ίδια με αυτήν που το αποστείλαμε, μπορείτε να επιλέξετε:
Α) είτε επιστροφή χρημάτων, και συγκεκριμένα του ποσού που έχετε καταβάλει για την αγορά.
Η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί μετά την επιστροφή του προϊόντος.
Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει στην κάρτα που χρησιμοποιήσατε, εκτός αν μας υποδείξετε άλλη κάρτα/λογαριασμό μέσω της ως άνω γραπτή ενημέρωσης εκ μέρους σας για επιστροφή.
Σε περίπτωση που πληρώσατε με αντικαταβολή η επιστροφή θα γίνει σε κάρτα/ λογαριασμό που θα μας υποδείξετε μέσω της ως άνω γραπτή ενημέρωσης εκ μέρους σας για επιστροφή.
Β) είτε αποστολή νέου προϊόντος. Το νέο προϊόν μπορεί να είναι το ίδιο με το προηγούμενο ή μπορείτε να επιλέξετε κάποιο άλλο από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Στην περίπτωση που υπάρχει διαφορά τιμής ανάμεσα στο επιστρεφόμενο προϊόν και το νέο, το ποσό της διαφοράς θα πιστωθεί στην χρεωστική/πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά ή που θα μας υποδείξετε.
Κόστος επιστροφής
Το κόστος επιστροφής των μεταφορικών επιβαρύνει εσάς και σας ενημερώνουμε για το ακριβές ποσό, όπως αναφέρεται και παραπάνω.
Θα βρείτε πίνακα με τα έξοδα επιστροφής σύμφωνα με το τιμολόγιο της ACS (εδώ ).
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής του προϊόντος μόνο όταν
- το προϊόν έχει παραδοθεί με καθυστέρηση (εξαιρούνται οι περιπτώσεις ανωτέρας βίας)
- το προϊόν παραδόθηκε σε εσάς έχοντας υποστεί φθορά.